حال خوب

برای روزهای خوبت دعا میکنم
 
روزهای خوب تو ربط عجیبی دارند
 
به حال خوب من...



نظرات شما عزیزان:

m
ساعت17:04---22 خرداد 1393
آشوب…
همان حس غریبیست ,
که وقتی به لبهای ” تو ” لبخند نباشد،
دارم…

پاسخ:خیلی زیبا بود مهناز جون!مرسی


sajjad
ساعت16:50---21 خرداد 1393
مخاطب خاص داشت ؟؟؟؟
پاسخ:حالااااااااااااا...................


فاطیما
ساعت13:58---21 خرداد 1393
سلام آبجی مریم من دوباره به وبلاگم برگشتم آخه به خاطر امتحان ها وبلاگم رو بروز نمی کردمولی الان که هستم دوست دارم دائم به وبلاگم سر بزنید من هم سر می زنم
امیدوارم داداشم جای من رو پر کرده باشه
پاسخ:سلام فاطیما جان!امیدوارم تو درست موفق باشی و نمرات خوب بگیری...چشم حتما میام...


مسعود
ساعت15:06---20 خرداد 1393
لایک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1393برچسب:دعا,حال خوب, | 13:6 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.